REJESTRACJA
  • Zawodnicy

RFC'Poland

Klasy AUT terenowych

SOFT

MEDIUM

MEDIUM+

HARD

Opis

Trasy krajobrazowo-turystyczne o różnorodnym stopniu skomplikowania dla aut seryjnych z napędem 4x4 oraz tych bardziej zmodyfikowanych. 

Załogi do pokonania również mają odcinki specjalne czasowe oraz do zaliczenia CP(punkty kontroli przejazdu) "pieczątki".

Zapraszamy rodziny do udziału! 
Trasa terenowa o zróżnicowanych przeszkodach, które mogą być pokonywane przez załogi z użyciem przedniej wyciągarki. Podczas poszczególnych etapów załogi mają do zaliczenia CP (punkty kontroli przejazdu) „pieczątki” oraz wytaśmowane odcinki specjalne na czas.
Trasa terenowa o zróżnicowanych przeszkodach, które mogą być pokonywane przez załogi z użyciem ręcznej wyciągarki typu TIRFOR / KIFOR. Podczas poszczególnych etapów załogi mają do zaliczenia CP (punkty kontroli przejazdu) „pieczątki” oraz wytaśmowane odcinki specjalne na czas.
Trasa terenowa o zróżnicowanych przeszkodach. Załogi muszą posiadać umiejętności pokonywania stromych podjazdów, zjazdów, trawersów, prób wodnych. Podczas poszczególnych etapów załogi pokonują wytaśmowane odcinki specjalne na czas.

Budowa pojazdu

Typ pojazdu:
Pojazd seryjny

Układ napędowy:
dowolna jednostka napędowa,
dopuszczalny montaż nieseryjnych blokad mechanizmów różnicowych,
mosty napędowe seryjne,
dopuszczalny lift zawieszenia,
auto nie może posiadać mostów portalowych (na zwolnicach).

Nadwozie:
seryjne, zamknięte, niemodyfikowane

Wyciągarka:
Jedna dowolna wyciągarka

Zaczepy holownicze:
obowiązkowo: przód+tył pojazdu.

Napędzane osie:
2

Opony:
średnica do 35cali,
dopuszczalny rodzaj bieżnika: AT/ MT
Układ napędowy:
dowolny silnik,
auto nie może posiadać mostów portalowych (na zwolnicach). Dotyczy również aut w których tego typu mosty były montowane seryjnie.

Nadwozie:
konstrukcja auta w formie niezmienionej od przodu do słupka B, chłodnica zamontowana z przodu pojazdu, zalecana zewnętrzna klatka bezpieczeństwa lub ramoklatka

Wyciągarka:
jedna dowolna wyciągarka przed słupkiem A,
zamontowana druga wyciągarka zostanie zaplombowane podczas badania technicznego,

Zaczepy holownicze:
obowiązkowo: przód+tył pojazdu.

Napędzane osie:
2

Opony:
średnica do 38,5 cala,
niedopuszczalny bieżnik typu, „jodła” (tzw. opona rolnicza).
Układ napędowy:
dowolna jednostka napędowa.

Nadwozie:
dowolna konstrukcja,
zalecana zewnętrzna klatka bezpieczeństwa lub ramoklatka.

Wyciągarka:
bez wyciągarek,
zamontowane zostaną zaplombowane podczas badania technicznego,
zalecana ręczna wyciągarka typu TIRFOR / KIFOR + pas do drzewa.

Zaczepy holownicze:
obowiązkowo: przód+tył pojazdu.

Napędzane osie:
2

Opony:
średnica do 42 cala, dopuszczalny bieżnik typu, „jodła” (tzw. opona rolnicza).
 Układ napędowy:
dowolny silnik,
dowolny układ napędowy.

Nadwozie:
dowolna konstrukcja,
obowiązkowa zewnętrzna klatka bezpieczeństwa lub ramoklatka.

Wyciągarka:
dwie dowolne wyciągarki.

Zaczepy holownicze:
obowiązkowo: przód+tył pojazdu.

Napędzane osie:
2

Opony:
średnica do 42 cali,
dopuszczalny bieżnik typu, „jodła” (tzw. opona rolnicza).
SOFT
MEDIUM
MEDIUM+
HARD
Opis:
Trasa terenowa o zróżnicowanych przeszkodach. Podczas poszczególnych etapów załogi mają do zaliczenia CP (punkty kontroli przejazdu) „pieczątki” oraz wytaśmowane odcinki specjalne na czas, prócz tego na zawodników również czekają trasy widokowe - Zapraszamy rodziny!
Nie wszystkie przeszkody mogą być osiągalne.
Możliwość zdobywania prób dla "wyższych" klas przy zdobywaniu normalnej punktacji klasy SOFT.

Typ pojazdu:
Pojazd seryjny

Układ napędowy:
dowolna jednostka napędowa,
dopuszczalny montaż nieseryjnych blokad mechanizmów różnicowych,
mosty napędowe seryjne,
dopuszczalny lift zawieszenia,
auto nie może posiadać mostów portalowych (na zwolnicach).

Nadwozie:
seryjne, zamknięte, niemodyfikowane,

Wyciągarka:
Jedna dowolna wyciągarka

Zaczepy holownicze:
obowiązkowo: przód+tył pojazdu.

Napędzane osie:
2

Opony:
średnica do 35cali,
dopuszczalny rodzaj bieżnika: AT/ MT
Układ napędowy:
dowolny silnik,
auto nie może posiadać mostów portalowych (na zwolnicach). Dotyczy również aut w których tego typu mosty były montowane seryjnie.

Nadwozie:
konstrukcja auta w formie niezmienionej od przodu do słupka B, chłodnica zamontowana z przodu pojazdu, zalecana zewnętrzna klatka bezpieczeństwa lub ramoklatka.

Wyciągarka:
jedna dowolna wyciągarka przed słupkiem A,
zamontowana druga wyciągarka zostanie zaplombowane podczas badania technicznego,

Zaczepy holownicze:
obowiązkowo: przód+tył pojazdu.

Napędzane osie:
2

Opony:
średnica do 38,5 cala,
niedopuszczalny bieżnik typu, „jodła” (tzw. opona rolnicza).
Układ napędowy:
dowolna jednostka napędowa.

Nadwozie:
dowolna konstrukcja, zalecana zewnętrzna klatka bezpieczeństwa lub ramoklatka.

Wyciągarka:
bez wyciągarek,
zamontowane zostaną zaplombowane podczas badania technicznego,
zalecana ręczna wyciągarka typu TIRFOR / KIFOR + pas do drzewa.

Zaczepy holownicze:
obowiązkowo: przód+tył pojazdu.

Napędzane osie:
2

Opony:
średnica do 42 cala, dopuszczalny bieżnik typu, „jodła” (tzw. opona rolnicza).
Opis:
Trasa terenowa o zróżnicowanych przeszkodach. Załogi muszą posiadać umiejętności pokonywania stromych podjazdów, zjazdów, trawersów, prób wodnych. Podczas poszczególnych etapów załogi pokonują wytaśmowane odcinki specjalne na czas.

Układ napędowy:
dowolny silnik,
dowolny układ napędowy.

Nadwozie:
dowolna konstrukcja,
obowiązkowa zewnętrzna klatka bezpieczeństwa lub ramoklatka.

Wyciągarka:
dwie dowolne wyciągarki.

Zaczepy holownicze:
obowiązkowo: przód+tył pojazdu.

Napędzane osie:
2

Opony:
średnica do 42 cali,
dopuszczalny bieżnik typu, „jodła” (tzw. opona rolnicza).

Klasy EXTREME truck

TRUCKS SMALL

trucks big

trucks open

Opis

Trasa terenowa o zróżnicowanych przeszkodach. Załogi muszą posiadać umiejętności pokonywania stromych podjazdów, zjazdów, trawersów, prób wodnych. Podczas poszczególnych etapów załogi pokonują wytaśmowane odcinki specjalne na czas.

Minimalna ilość pojazdów do stworzenia klasy: 5
Trasa terenowa o zróżnicowanych przeszkodach. Załogi muszą posiadać umiejętności pokonywania stromych podjazdów, zjazdów, trawersów, prób wodnych. Podczas poszczególnych etapów załogi pokonują wytaśmowane odcinki specjalne na czas.

Minimalna ilość pojazdów do stworzenia klasy: 5
Klasa, która zostanie utworzona w przypadku, gdy klasy TRUCKS SMALL, TRUCKS BIG nie będą posiadały minimalnej liczby załóg. 

Trasa terenowa o zróżnicowanych przeszkodach. Załogi muszą posiadać umiejętności pokonywania stromych podjazdów, zjazdów, trawersów, prób wodnych. Podczas poszczególnych etapów załogi pokonują wytaśmowane odcinki specjalne na czas.

Budowa pojazdu

Waga pojazdu: <7,5t

Układ napędowy:
dowolny silnik,
dowolny układ napędowy.

Nadwozie:
dowolna konstrukcja,
obowiązkowa zewnętrzna klatka bezpieczeństwa lub ramoklatka.

Wyciągarka:
dwie dowolne wyciągarki.

Zaczepy holownicze:
obowiązkowo: przód+tył pojazdu.

Napędzane osie:
minimum 2 

Opony:
dopuszczalny bieżnik typu, „jodła” (tzw. opona rolnicza).
Waga pojazdu: >7,5t

Układ napędowy:
dowolny silnik,
dowolny układ napędowy.

Nadwozie:
dowolna konstrukcja,
obowiązkowa zewnętrzna klatka bezpieczeństwa lub ramoklatka.

Wyciągarka:
dwie dowolne wyciągarki.

Zaczepy holownicze:
obowiązkowo: przód+tył pojazdu.

Napędzane osie:
minimum 2

Opony:
dopuszczalny bieżnik typu, „jodła” (tzw. opona rolnicza).
Układ napędowy:
dowolny silnik,
dowolny układ napędowy.

Nadwozie:
dowolna konstrukcja,
obowiązkowa zewnętrzna klatka bezpieczeństwa lub ramoklatka.

Wyciągarka:
dwie dowolne wyciągarki.

Zaczepy holownicze:
obowiązkowo: przód+tył pojazdu.

Napędzane osie:
minimum 2

Opony:
dopuszczalny bieżnik typu, „jodła” (tzw. opona rolnicza).
SOFT
MEDIUM
MEDIUM+
HARD
Opis:
Trasa terenowa o zróżnicowanych przeszkodach. Podczas poszczególnych etapów załogi mają do zaliczenia CP (punkty kontroli przejazdu) „pieczątki” oraz wytaśmowane odcinki specjalne na czas, prócz tego na zawodników również czekają trasy widokowe - Zapraszamy rodziny!
Nie wszystkie przeszkody mogą być osiągalne.
Możliwość zdobywania prób dla "wyższych" klas przy zdobywaniu normalnej punktacji klasy SOFT.

Typ pojazdu:
Pojazd seryjny

Układ napędowy:
dowolna jednostka napędowa,
dopuszczalny montaż nieseryjnych blokad mechanizmów różnicowych,
mosty napędowe seryjne,
dopuszczalny lift zawieszenia,
auto nie może posiadać mostów portalowych (na zwolnicach).

Nadwozie:
seryjne, zamknięte, niemodyfikowane,

Wyciągarka:
Jedna dowolna wyciągarka

Zaczepy holownicze:
obowiązkowo: przód+tył pojazdu.

Napędzane osie:
2

Opony:
średnica do 35cali,
dopuszczalny rodzaj bieżnika: AT/ MT
Układ napędowy:
dowolny silnik,
auto nie może posiadać mostów portalowych (na zwolnicach). Dotyczy również aut w których tego typu mosty były montowane seryjnie.

Nadwozie:
konstrukcja auta w formie niezmienionej od przodu do słupka B, chłodnica zamontowana z przodu pojazdu, zalecana zewnętrzna klatka bezpieczeństwa lub ramoklatka.

Wyciągarka:
jedna dowolna wyciągarka przed słupkiem A,
zamontowana druga wyciągarka zostanie zaplombowane podczas badania technicznego,

Zaczepy holownicze:
obowiązkowo: przód+tył pojazdu.

Napędzane osie:
2

Opony:
średnica do 38,5 cala,
niedopuszczalny bieżnik typu, „jodła” (tzw. opona rolnicza).
Układ napędowy:
dowolna jednostka napędowa.

Nadwozie:
dowolna konstrukcja, zalecana zewnętrzna klatka bezpieczeństwa lub ramoklatka.

Wyciągarka:
bez wyciągarek,
zamontowane zostaną zaplombowane podczas badania technicznego,
zalecana ręczna wyciągarka typu TIRFOR / KIFOR + pas do drzewa.

Zaczepy holownicze:
obowiązkowo: przód+tył pojazdu.

Napędzane osie:
2

Opony:
średnica do 42 cala, dopuszczalny bieżnik typu, „jodła” (tzw. opona rolnicza).
Opis:
Trasa terenowa o zróżnicowanych przeszkodach. Załogi muszą posiadać umiejętności pokonywania stromych podjazdów, zjazdów, trawersów, prób wodnych. Podczas poszczególnych etapów załogi pokonują wytaśmowane odcinki specjalne na czas.

Układ napędowy:
dowolny silnik,
dowolny układ napędowy.

Nadwozie:
dowolna konstrukcja,
obowiązkowa zewnętrzna klatka bezpieczeństwa lub ramoklatka.

Wyciągarka:
dwie dowolne wyciągarki.

Zaczepy holownicze:
obowiązkowo: przód+tył pojazdu.

Napędzane osie:
2

Opony:
średnica do 42 cali,
dopuszczalny bieżnik typu, „jodła” (tzw. opona rolnicza).

Harmonogram

JAZDY AUTAMI ROZPOCZYNAJĄ SIĘ DNIA 08.06

07.06
08.06
09.06
10.06
11.06
12.06
12:00 - Otwarcie Biura rajdu
Dzień zjazdowy
8:00-17:00 - Przyjmowanie uczestników
22:00 - Odcinek Nocny 
8:00 - 10:00 - Śniadanie
10:30 - START Odcinków Specjalnych SOFT, MEDIUM, MEDIUM+, HARD, QUAD, CROSS, TRUCK
18:30 - Koniec Odcinków Specjalnych
17:00 - 20:00 - Obiadokolacja 
8:00 - 10:00 - Śniadanie
10:30 - START Odcinków Specjalnych SOFT, MEDIUM, MEDIUM+, HARD, QUAD, CROSS, TRUCK
18:30 - Koniec Odcinków Specjalnych
17:00 - 20:00 - Obiadokolacja
20:30 - Losowanie Drużyn do Odcinka Nocnego
23:00 -  Start Odcinków Nocnych
8:00 - 10:00 - Śniadanie
9:30 - START Odcinków Specjalnych SOFT, MEDIUM, MEDIUM+, HARD, QUAD, CROSS, TRUCK
14:00 - Koniec Odcinków Specjalnych
19:00 - Wyniki
19:30 - Rozdanie Nagród
20:00 - Bankiet
10:00 - Zamknięcie Terenu RFC POLAND 

Dodatkowe usługi

By ułatwić Wam rajdowe życie, przygotowaliśmy szereg usług dla uczestników:

Są to m.in.:
- wynajem narzędzi (od narzędzi, po agregat lub spawarkę),
- serwis mobilny, który dotrze we wskazane miejsce w celu dokonania naprawy unieruchamiającej pojazd,
- "ciężki" sprzęt umożliwiający usunięcie zakleszczonego samochodu,
- sklep z częściami - części do najpopularniejszych aut będą zlokalizowane na bazie rajdu,
- sklep z akcesoriami - jeśli zapomnisz mat środowiskowych, szekli, pasów - wszystko będzie dostępne na miejscu

Pakiety fotograficzne

Po tak niesamowitym rajdzie każdy z Was chciałby mieć w swojej domowej kolekcji pamiątkę w postaci zdjęć z RFC'Poland.

Oferujemy uczestnikom indywidualne pakiety fotograficzne wykonane przez profesjonalnych fotografów sportowych.

Wyświetlanie wszystkich wyników: 2

NOCLEG

Dla członków rajdu RFC poniższe firmy przygotowały specjalne rabaty. 
HOTEL SOWA**

Al. Grunwaldzka 49 , Elbląg

recepcja@hotelsowa.pl
Recepcja tel. 55 233 74 22
Willa Piękny Widok

ul. Bema 53 (wjazd od ul. Piechoty), Elbląg

Recepcja +48 785 775 815
hotel@willapieknywidok.pl
Hotel Młyn w Elblągu

ul. Kościuszki 132, Elbląg

tel. 55 235 04 70
tel. 506 654 908
info@hotelmlyn.com.pl

Sand Valley Golf Resort

Sand Valley St 23, Pasłęk

marcin.polec@sandvalley.pl
tel. +48 668 897 614.
Hotel Elbląg

Stary Rynek 54-59, Elbląg

marketing@hotelelblag.eu
Bolesław Lewiński
501 722 221
HOTEL & RESTAURACJA "GALEONA"

UL.KRÓTKA 5
82-300 ELBLĄG

biuro@galeona.pl
tel +48 552352288 ; +48 690511064
Hotel Pod Lwem

ul. Kowalska 10
82-300 Elbląg

tel. +48 55 641 31 00

NOCLEG

Dla członków rajdu RFC poniższe firmy przygotowały specjalne rabaty. 
HOTEL SOWA**

Al. Grunwaldzka 49 , Elbląg

recepcja@hotelsowa.pl
Recepcja tel. 55 233 74 22
Willa Piękny Widok

ul. Bema 53 (wjazd od ul. Piechoty), Elbląg

Recepcja +48 785 775 815
hotel@willapieknywidok.pl
Hotel Młyn w Elblągu

ul. Kościuszki 132, Elbląg

tel. 55 235 04 70
tel. 506 654 908
info@hotelmlyn.com.pl

Sand Valley Golf Resort

Sand Valley St 23, Pasłęk

marcin.polec@sandvalley.pl
tel. +48 668 897 614.
Hotel Elbląg

Stary Rynek 54-59, Elbląg

marketing@hotelelblag.eu
Bolesław Lewiński
501 722 221
HOTEL & RESTAURACJA "GALEONA"

UL.KRÓTKA 5
82-300 ELBLĄG

biuro@galeona.pl
tel +48 552352288 ; +48 690511064
Hotel Pod Lwem

ul. Kowalska 10
82-300 Elbląg

tel. +48 55 641 31 00

główni Sponsorzy 

główny Partner

patronat honorowy

Sponsorzy

Sponsorzy ODCINKÓW SPECJALNYCH

Współpraca medialna

partnerzy

Facebook
YouTube
Instagram
pl_PL