REJESTRACJA
  • Zawodnicy

RFC'Poland

Klasy AUT terenowych

SOFT

MEDIUM

MEDIUM+

HARD

Opis

Trasy krajobrazowo-turystyczne o różnorodnym stopniu skomplikowania dla aut seryjnych z napędem 4x4 oraz tych bardziej zmodyfikowanych. 

Załogi do pokonania również mają odcinki specjalne czasowe oraz do zaliczenia CP(punkty kontroli przejazdu) "pieczątki".

Zapraszamy rodziny do udziału! 
Trasa terenowa o zróżnicowanych przeszkodach, które mogą być pokonywane przez załogi z użyciem przedniej wyciągarki. Podczas poszczególnych etapów załogi mają do zaliczenia CP (punkty kontroli przejazdu) „pieczątki” oraz wytaśmowane odcinki specjalne na czas.
Trasa terenowa o zróżnicowanych przeszkodach, które mogą być pokonywane przez załogi z użyciem ręcznej wyciągarki typu TIRFOR / KIFOR. Podczas poszczególnych etapów załogi mają do zaliczenia CP (punkty kontroli przejazdu) „pieczątki” oraz wytaśmowane odcinki specjalne na czas.
Trasa terenowa o zróżnicowanych przeszkodach. Załogi muszą posiadać umiejętności pokonywania stromych podjazdów, zjazdów, trawersów, prób wodnych. Podczas poszczególnych etapów załogi pokonują wytaśmowane odcinki specjalne na czas.

Budowa pojazdu

Typ pojazdu:
Pojazd seryjny

Układ napędowy:
dowolna jednostka napędowa,
dopuszczalny montaż nieseryjnych blokad mechanizmów różnicowych,
mosty napędowe seryjne,
dopuszczalny lift zawieszenia,
auto nie może posiadać mostów portalowych (na zwolnicach).

Nadwozie:
seryjne, zamknięte, niemodyfikowane

Wyciągarka:
Jedna dowolna wyciągarka

Zaczepy holownicze:
obowiązkowo: przód+tył pojazdu.

Napędzane osie:
2

Opony:
średnica do 35cali,
dopuszczalny rodzaj bieżnika: AT/ MT
Układ napędowy:
dowolny silnik,
auto nie może posiadać mostów portalowych (na zwolnicach). Dotyczy również aut w których tego typu mosty były montowane seryjnie.

Nadwozie:
konstrukcja auta w formie niezmienionej od przodu do słupka B, wymagana  wewnętrzna lub zewnętrzna klatka bezpieczeństwa lub ramoklatka.
Dozwolona chłodnica przeniesiona na tył auta, wszystkie przeniesione elementy powinny być zabezpieczone zgodnie z regulaminem.

Wyciągarka:
jedna elektryczna wyciągarka przed słupkiem A,
zamontowana druga wyciągarka zostanie zaplombowane podczas badania technicznego,

Zaczepy holownicze:
obowiązkowo: przód+tył pojazdu.

Napędzane osie:
2

Opony:
średnica do 38,5 cala,
niedopuszczalny bieżnik typu, „jodła” (tzw. opona rolnicza).
Układ napędowy:
dowolna jednostka napędowa.

Nadwozie:
dowolna konstrukcja,
zalecana zewnętrzna klatka bezpieczeństwa lub ramoklatka.

Wyciągarka:
bez wyciągarek,
zamontowane zostaną zaplombowane podczas badania technicznego,
zalecana ręczna wyciągarka typu TIRFOR / KIFOR + pas do drzewa.

Zaczepy holownicze:
obowiązkowo: przód+tył pojazdu.

Napędzane osie:
2

Opony:
średnica do 42 cala, dopuszczalny bieżnik typu, „jodła” (tzw. opona rolnicza).
 Układ napędowy:
dowolny silnik,
dowolny układ napędowy.

Nadwozie:
dowolna konstrukcja,
obowiązkowa zewnętrzna klatka bezpieczeństwa lub ramoklatka.

Wyciągarka:
dwie dowolne wyciągarki.

Zaczepy holownicze:
obowiązkowo: przód+tył pojazdu.

Napędzane osie:
2

Opony:
średnica do 42 cali,
dopuszczalny bieżnik typu, „jodła” (tzw. opona rolnicza).
SOFT
MEDIUM
MEDIUM+
HARD
Opis:
Trasa terenowa o zróżnicowanych przeszkodach. Podczas poszczególnych etapów załogi mają do zaliczenia CP (punkty kontroli przejazdu) „pieczątki” oraz wytaśmowane odcinki specjalne na czas, prócz tego na zawodników również czekają trasy widokowe - Zapraszamy rodziny!
Nie wszystkie przeszkody mogą być osiągalne.
Możliwość zdobywania prób dla "wyższych" klas przy zdobywaniu normalnej punktacji klasy SOFT.

Typ pojazdu:
Pojazd seryjny

Układ napędowy:
dowolna jednostka napędowa,
dopuszczalny montaż nieseryjnych blokad mechanizmów różnicowych,
mosty napędowe seryjne,
dopuszczalny lift zawieszenia,
auto nie może posiadać mostów portalowych (na zwolnicach).

Nadwozie:
seryjne, zamknięte, niemodyfikowane,

Wyciągarka:
Jedna dowolna wyciągarka

Zaczepy holownicze:
obowiązkowo: przód+tył pojazdu.

Napędzane osie:
2

Opony:
średnica do 35cali,
dopuszczalny rodzaj bieżnika: AT/ MT
Układ napędowy:
dowolny silnik,
auto nie może posiadać mostów portalowych (na zwolnicach). Dotyczy również aut w których tego typu mosty były montowane seryjnie.

Nadwozie:
konstrukcja auta w formie niezmienionej od przodu do słupka B, chłodnica zamontowana z przodu pojazdu, zalecana zewnętrzna klatka bezpieczeństwa lub ramoklatka.

Wyciągarka:
jedna dowolna wyciągarka przed słupkiem A,
zamontowana druga wyciągarka zostanie zaplombowane podczas badania technicznego,

Zaczepy holownicze:
obowiązkowo: przód+tył pojazdu.

Napędzane osie:
2

Opony:
średnica do 38,5 cala,
niedopuszczalny bieżnik typu, „jodła” (tzw. opona rolnicza).
Układ napędowy:
dowolna jednostka napędowa.

Nadwozie:
dowolna konstrukcja, zalecana zewnętrzna klatka bezpieczeństwa lub ramoklatka.

Wyciągarka:
bez wyciągarek,
zamontowane zostaną zaplombowane podczas badania technicznego,
zalecana ręczna wyciągarka typu TIRFOR / KIFOR + pas do drzewa.

Zaczepy holownicze:
obowiązkowo: przód+tył pojazdu.

Napędzane osie:
2

Opony:
średnica do 42 cala, dopuszczalny bieżnik typu, „jodła” (tzw. opona rolnicza).
Opis:
Trasa terenowa o zróżnicowanych przeszkodach. Załogi muszą posiadać umiejętności pokonywania stromych podjazdów, zjazdów, trawersów, prób wodnych. Podczas poszczególnych etapów załogi pokonują wytaśmowane odcinki specjalne na czas.

Układ napędowy:
dowolny silnik,
dowolny układ napędowy.

Nadwozie:
dowolna konstrukcja,
obowiązkowa zewnętrzna klatka bezpieczeństwa lub ramoklatka.

Wyciągarka:
dwie dowolne wyciągarki.

Zaczepy holownicze:
obowiązkowo: przód+tył pojazdu.

Napędzane osie:
2

Opony:
średnica do 42 cali,
dopuszczalny bieżnik typu, „jodła” (tzw. opona rolnicza).

Klasy EXTREME truck

TRUCKS SMALL

trucks big

trucks open

Opis

Trasa terenowa o zróżnicowanych przeszkodach. Załogi muszą posiadać umiejętności pokonywania stromych podjazdów, zjazdów, trawersów, prób wodnych. Podczas poszczególnych etapów załogi pokonują wytaśmowane odcinki specjalne na czas.

Minimalna ilość pojazdów do stworzenia klasy: 5
Trasa terenowa o zróżnicowanych przeszkodach. Załogi muszą posiadać umiejętności pokonywania stromych podjazdów, zjazdów, trawersów, prób wodnych. Podczas poszczególnych etapów załogi pokonują wytaśmowane odcinki specjalne na czas.

Minimalna ilość pojazdów do stworzenia klasy: 5
Klasa, która zostanie utworzona w przypadku, gdy klasy TRUCKS SMALL, TRUCKS BIG nie będą posiadały minimalnej liczby załóg. 

Trasa terenowa o zróżnicowanych przeszkodach. Załogi muszą posiadać umiejętności pokonywania stromych podjazdów, zjazdów, trawersów, prób wodnych. Podczas poszczególnych etapów załogi pokonują wytaśmowane odcinki specjalne na czas.

Budowa pojazdu

Waga pojazdu: <7,5t

Układ napędowy:
dowolny silnik,
dowolny układ napędowy.

Nadwozie:
dowolna konstrukcja,
obowiązkowa zewnętrzna klatka bezpieczeństwa lub ramoklatka.

Wyciągarka:
dwie dowolne wyciągarki.

Zaczepy holownicze:
obowiązkowo: przód+tył pojazdu.

Napędzane osie:
minimum 2 

Opony:
dopuszczalny bieżnik typu, „jodła” (tzw. opona rolnicza).
Waga pojazdu: >7,5t

Układ napędowy:
dowolny silnik,
dowolny układ napędowy.

Nadwozie:
dowolna konstrukcja,
obowiązkowa zewnętrzna klatka bezpieczeństwa lub ramoklatka.

Wyciągarka:
dwie dowolne wyciągarki.

Zaczepy holownicze:
obowiązkowo: przód+tył pojazdu.

Napędzane osie:
minimum 2

Opony:
dopuszczalny bieżnik typu, „jodła” (tzw. opona rolnicza).
Układ napędowy:
dowolny silnik,
dowolny układ napędowy.

Nadwozie:
dowolna konstrukcja,
obowiązkowa zewnętrzna klatka bezpieczeństwa lub ramoklatka.

Wyciągarka:
dwie dowolne wyciągarki.

Zaczepy holownicze:
obowiązkowo: przód+tył pojazdu.

Napędzane osie:
minimum 2

Opony:
dopuszczalny bieżnik typu, „jodła” (tzw. opona rolnicza).
SOFT
MEDIUM
MEDIUM+
HARD
Opis:
Trasa terenowa o zróżnicowanych przeszkodach. Podczas poszczególnych etapów załogi mają do zaliczenia CP (punkty kontroli przejazdu) „pieczątki” oraz wytaśmowane odcinki specjalne na czas, prócz tego na zawodników również czekają trasy widokowe - Zapraszamy rodziny!
Nie wszystkie przeszkody mogą być osiągalne.
Możliwość zdobywania prób dla "wyższych" klas przy zdobywaniu normalnej punktacji klasy SOFT.

Typ pojazdu:
Pojazd seryjny

Układ napędowy:
dowolna jednostka napędowa,
dopuszczalny montaż nieseryjnych blokad mechanizmów różnicowych,
mosty napędowe seryjne,
dopuszczalny lift zawieszenia,
auto nie może posiadać mostów portalowych (na zwolnicach).

Nadwozie:
seryjne, zamknięte, niemodyfikowane,

Wyciągarka:
Jedna dowolna wyciągarka

Zaczepy holownicze:
obowiązkowo: przód+tył pojazdu.

Napędzane osie:
2

Opony:
średnica do 35cali,
dopuszczalny rodzaj bieżnika: AT/ MT
Układ napędowy:
dowolny silnik,
auto nie może posiadać mostów portalowych (na zwolnicach). Dotyczy również aut w których tego typu mosty były montowane seryjnie.

Nadwozie:
konstrukcja auta w formie niezmienionej od przodu do słupka B, chłodnica zamontowana z przodu pojazdu, zalecana zewnętrzna klatka bezpieczeństwa lub ramoklatka.

Wyciągarka:
jedna dowolna wyciągarka przed słupkiem A,
zamontowana druga wyciągarka zostanie zaplombowane podczas badania technicznego,

Zaczepy holownicze:
obowiązkowo: przód+tył pojazdu.

Napędzane osie:
2

Opony:
średnica do 38,5 cala,
niedopuszczalny bieżnik typu, „jodła” (tzw. opona rolnicza).
Układ napędowy:
dowolna jednostka napędowa.

Nadwozie:
dowolna konstrukcja, zalecana zewnętrzna klatka bezpieczeństwa lub ramoklatka.

Wyciągarka:
bez wyciągarek,
zamontowane zostaną zaplombowane podczas badania technicznego,
zalecana ręczna wyciągarka typu TIRFOR / KIFOR + pas do drzewa.

Zaczepy holownicze:
obowiązkowo: przód+tył pojazdu.

Napędzane osie:
2

Opony:
średnica do 42 cala, dopuszczalny bieżnik typu, „jodła” (tzw. opona rolnicza).
Opis:
Trasa terenowa o zróżnicowanych przeszkodach. Załogi muszą posiadać umiejętności pokonywania stromych podjazdów, zjazdów, trawersów, prób wodnych. Podczas poszczególnych etapów załogi pokonują wytaśmowane odcinki specjalne na czas.

Układ napędowy:
dowolny silnik,
dowolny układ napędowy.

Nadwozie:
dowolna konstrukcja,
obowiązkowa zewnętrzna klatka bezpieczeństwa lub ramoklatka.

Wyciągarka:
dwie dowolne wyciągarki.

Zaczepy holownicze:
obowiązkowo: przód+tył pojazdu.

Napędzane osie:
2

Opony:
średnica do 42 cali,
dopuszczalny bieżnik typu, „jodła” (tzw. opona rolnicza).

Klasy CROSS

HOBBY

AMATOR

pro

Opis

Zawodnicy nie muszą posiadać licencji.

Motocykle chłodzone powietrzem do pojemności 600cc -  2 zaworowe 
Zawodnicy nie muszą posiadać licencji.

Motocykle do pojemności 600cc
Zawodnicy posiadający licencję c, b i a ORAZ ukończone 18 lat.

Motocykle do pojemności 600cc
SOFT
MEDIUM
MEDIUM+
HARD
Opis:
Trasa terenowa o zróżnicowanych przeszkodach. Podczas poszczególnych etapów załogi mają do zaliczenia CP (punkty kontroli przejazdu) „pieczątki” oraz wytaśmowane odcinki specjalne na czas, prócz tego na zawodników również czekają trasy widokowe - Zapraszamy rodziny!
Nie wszystkie przeszkody mogą być osiągalne.
Możliwość zdobywania prób dla "wyższych" klas przy zdobywaniu normalnej punktacji klasy SOFT.

Typ pojazdu:
Pojazd seryjny

Układ napędowy:
dowolna jednostka napędowa,
dopuszczalny montaż nieseryjnych blokad mechanizmów różnicowych,
mosty napędowe seryjne,
dopuszczalny lift zawieszenia,
auto nie może posiadać mostów portalowych (na zwolnicach).

Nadwozie:
seryjne, zamknięte, niemodyfikowane,

Wyciągarka:
Jedna dowolna wyciągarka

Zaczepy holownicze:
obowiązkowo: przód+tył pojazdu.

Napędzane osie:
2

Opony:
średnica do 35cali,
dopuszczalny rodzaj bieżnika: AT/ MT
Układ napędowy:
dowolny silnik,
auto nie może posiadać mostów portalowych (na zwolnicach). Dotyczy również aut w których tego typu mosty były montowane seryjnie.

Nadwozie:
konstrukcja auta w formie niezmienionej od przodu do słupka B, chłodnica zamontowana z przodu pojazdu, zalecana zewnętrzna klatka bezpieczeństwa lub ramoklatka.

Wyciągarka:
jedna dowolna wyciągarka przed słupkiem A,
zamontowana druga wyciągarka zostanie zaplombowane podczas badania technicznego,

Zaczepy holownicze:
obowiązkowo: przód+tył pojazdu.

Napędzane osie:
2

Opony:
średnica do 38,5 cala,
niedopuszczalny bieżnik typu, „jodła” (tzw. opona rolnicza).
Układ napędowy:
dowolna jednostka napędowa.

Nadwozie:
dowolna konstrukcja, zalecana zewnętrzna klatka bezpieczeństwa lub ramoklatka.

Wyciągarka:
bez wyciągarek,
zamontowane zostaną zaplombowane podczas badania technicznego,
zalecana ręczna wyciągarka typu TIRFOR / KIFOR + pas do drzewa.

Zaczepy holownicze:
obowiązkowo: przód+tył pojazdu.

Napędzane osie:
2

Opony:
średnica do 42 cala, dopuszczalny bieżnik typu, „jodła” (tzw. opona rolnicza).
Opis:
Trasa terenowa o zróżnicowanych przeszkodach. Załogi muszą posiadać umiejętności pokonywania stromych podjazdów, zjazdów, trawersów, prób wodnych. Podczas poszczególnych etapów załogi pokonują wytaśmowane odcinki specjalne na czas.

Układ napędowy:
dowolny silnik,
dowolny układ napędowy.

Nadwozie:
dowolna konstrukcja,
obowiązkowa zewnętrzna klatka bezpieczeństwa lub ramoklatka.

Wyciągarka:
dwie dowolne wyciągarki.

Zaczepy holownicze:
obowiązkowo: przód+tył pojazdu.

Napędzane osie:
2

Opony:
średnica do 42 cali,
dopuszczalny bieżnik typu, „jodła” (tzw. opona rolnicza).

Klasy QUAD, UTV

quad

Utv

 

Opis

Trasa terenowa o zróżnicowanych przeszkodach. Załogi muszą posiadać umiejętności pokonywania stromych podjazdów, zjazdów, trawersów, prób wodnych. Podczas poszczególnych etapów załogi pokonują wytaśmowane odcinki specjalne na czas.

Minimalna ilość pojazdów do stworzenia klasy: 5
Trasa terenowa o zróżnicowanych przeszkodach. Załogi muszą posiadać umiejętności pokonywania stromych podjazdów, zjazdów, trawersów, prób wodnych. Podczas poszczególnych etapów załogi pokonują wytaśmowane odcinki specjalne na czas.

Minimalna ilość pojazdów do stworzenia klasy: 5

Budowa pojazdu

Układ napędowy:
dowolny silnik,
dowolny układ napędowy.

Nadwozie:
dowolna konstrukcja seryjna,

Wyciągarka:
dowolne wyciągarki.

Zaczepy holownicze:
obowiązkowo: przód+tył pojazdu.

Napędzane osie:
minimum 2 

Opony:
dowolne opony z wyłączeniem opon z kolcami
Układ napędowy:
dowolny silnik,
dowolny układ napędowy.

Nadwozie:
dowolna konstrukcja seryjna,

Wyciągarka:
dowolne wyciągarki.

Zaczepy holownicze:
obowiązkowo: przód+tył pojazdu.

Napędzane osie:
minimum 2

Opony:
dowolne opony z wyłączeniem opon z kolcami.

SOFT
MEDIUM
MEDIUM+
HARD
Opis:
Trasa terenowa o zróżnicowanych przeszkodach. Podczas poszczególnych etapów załogi mają do zaliczenia CP (punkty kontroli przejazdu) „pieczątki” oraz wytaśmowane odcinki specjalne na czas, prócz tego na zawodników również czekają trasy widokowe - Zapraszamy rodziny!
Nie wszystkie przeszkody mogą być osiągalne.
Możliwość zdobywania prób dla "wyższych" klas przy zdobywaniu normalnej punktacji klasy SOFT.

Typ pojazdu:
Pojazd seryjny

Układ napędowy:
dowolna jednostka napędowa,
dopuszczalny montaż nieseryjnych blokad mechanizmów różnicowych,
mosty napędowe seryjne,
dopuszczalny lift zawieszenia,
auto nie może posiadać mostów portalowych (na zwolnicach).

Nadwozie:
seryjne, zamknięte, niemodyfikowane,

Wyciągarka:
Jedna dowolna wyciągarka

Zaczepy holownicze:
obowiązkowo: przód+tył pojazdu.

Napędzane osie:
2

Opony:
średnica do 35cali,
dopuszczalny rodzaj bieżnika: AT/ MT
Układ napędowy:
dowolny silnik,
auto nie może posiadać mostów portalowych (na zwolnicach). Dotyczy również aut w których tego typu mosty były montowane seryjnie.

Nadwozie:
konstrukcja auta w formie niezmienionej od przodu do słupka B, chłodnica zamontowana z przodu pojazdu, zalecana zewnętrzna klatka bezpieczeństwa lub ramoklatka.

Wyciągarka:
jedna dowolna wyciągarka przed słupkiem A,
zamontowana druga wyciągarka zostanie zaplombowane podczas badania technicznego,

Zaczepy holownicze:
obowiązkowo: przód+tył pojazdu.

Napędzane osie:
2

Opony:
średnica do 38,5 cala,
niedopuszczalny bieżnik typu, „jodła” (tzw. opona rolnicza).
Układ napędowy:
dowolna jednostka napędowa.

Nadwozie:
dowolna konstrukcja, zalecana zewnętrzna klatka bezpieczeństwa lub ramoklatka.

Wyciągarka:
bez wyciągarek,
zamontowane zostaną zaplombowane podczas badania technicznego,
zalecana ręczna wyciągarka typu TIRFOR / KIFOR + pas do drzewa.

Zaczepy holownicze:
obowiązkowo: przód+tył pojazdu.

Napędzane osie:
2

Opony:
średnica do 42 cala, dopuszczalny bieżnik typu, „jodła” (tzw. opona rolnicza).
Opis:
Trasa terenowa o zróżnicowanych przeszkodach. Załogi muszą posiadać umiejętności pokonywania stromych podjazdów, zjazdów, trawersów, prób wodnych. Podczas poszczególnych etapów załogi pokonują wytaśmowane odcinki specjalne na czas.

Układ napędowy:
dowolny silnik,
dowolny układ napędowy.

Nadwozie:
dowolna konstrukcja,
obowiązkowa zewnętrzna klatka bezpieczeństwa lub ramoklatka.

Wyciągarka:
dwie dowolne wyciągarki.

Zaczepy holownicze:
obowiązkowo: przód+tył pojazdu.

Napędzane osie:
2

Opony:
średnica do 42 cali,
dopuszczalny bieżnik typu, „jodła” (tzw. opona rolnicza).

HARMONOGRAM RFC POLAND 2024

30.05
31.05
01.06
02.06
11.06

Dodatkowe usługi

By ułatwić Wam rajdowe życie, przygotowaliśmy szereg usług dla uczestników:

Są to m.in.:
- wynajem narzędzi (od narzędzi, po agregat lub spawarkę),
- serwis mobilny, który dotrze we wskazane miejsce w celu dokonania naprawy unieruchamiającej pojazd,
- "ciężki" sprzęt umożliwiający usunięcie zakleszczonego samochodu,
- sklep z częściami - części do najpopularniejszych aut będą zlokalizowane na bazie rajdu,
- sklep z akcesoriami - jeśli zapomnisz mat środowiskowych, szekli, pasów - wszystko będzie dostępne na miejscu

Pakiety fotograficzne

Po tak niesamowitym rajdzie każdy z Was chciałby mieć w swojej domowej kolekcji pamiątkę w postaci zdjęć z RFC'Poland.

Oferujemy uczestnikom indywidualne pakiety fotograficzne wykonane przez profesjonalnych fotografów sportowych.

NOCLEG

Dla członków rajdu RFC poniższe firmy przygotowały specjalne rabaty. 
HOTEL SOWA**

Al. Grunwaldzka 49 , Elbląg

recepcja@hotelsowa.pl
Recepcja tel. 55 233 74 22
Willa Piękny Widok

ul. Bema 53 (wjazd od ul. Piechoty), Elbląg

Recepcja +48 785 775 815
hotel@willapieknywidok.pl
Hotel Młyn w Elblągu

ul. Kościuszki 132, Elbląg

tel. 55 235 04 70
tel. 506 654 908
info@hotelmlyn.com.pl

Sand Valley Golf Resort

Sand Valley St 23, Pasłęk

marcin.polec@sandvalley.pl
tel. +48 668 897 614.
Hotel Elbląg

Stary Rynek 54-59, Elbląg

marketing@hotelelblag.eu
Bolesław Lewiński
501 722 221
HOTEL & RESTAURACJA "GALEONA"

UL.KRÓTKA 5
82-300 ELBLĄG

biuro@galeona.pl
tel +48 552352288 ; +48 690511064
Hotel Pod Lwem

ul. Kowalska 10
82-300 Elbląg

tel. +48 55 641 31 00

NOCLEG

Dla członków rajdu RFC poniższe firmy przygotowały specjalne rabaty. 
HOTEL SOWA**

Al. Grunwaldzka 49 , Elbląg

recepcja@hotelsowa.pl
Recepcja tel. 55 233 74 22
Willa Piękny Widok

ul. Bema 53 (wjazd od ul. Piechoty), Elbląg

Recepcja +48 785 775 815
hotel@willapieknywidok.pl
Hotel Młyn w Elblągu

ul. Kościuszki 132, Elbląg

tel. 55 235 04 70
tel. 506 654 908
info@hotelmlyn.com.pl

Sand Valley Golf Resort

Sand Valley St 23, Pasłęk

marcin.polec@sandvalley.pl
tel. +48 668 897 614.
Hotel Elbląg

Stary Rynek 54-59, Elbląg

marketing@hotelelblag.eu
Bolesław Lewiński
501 722 221
HOTEL & RESTAURACJA "GALEONA"

UL.KRÓTKA 5
82-300 ELBLĄG

biuro@galeona.pl
tel +48 552352288 ; +48 690511064
Hotel Pod Lwem

ul. Kowalska 10
82-300 Elbląg

tel. +48 55 641 31 00

SPONSORZY TYTULARNI

patronat honorowy

Sponsorzy

Sponsorzy ODCINKÓW SPECJALNYCH

Współpraca medialna

Kalendarz 4x4

partnerzy

Facebook
YouTube
Instagram
pl_PL