Trasy krajobrazowo-turystyczne o różnorodnym stopniu skomplikowania dla aut seryjnych z napędem 4x4 oraz tych bardziej zmodyfikowanych.
Załogi do pokonania również mają odcinki specjalne czasowe oraz do zaliczenia CP(punkty kontroli przejazdu) "pieczątki".
Zapraszamy rodziny do udziału!
Trasa terenowa o zróżnicowanych przeszkodach, które mogą być pokonywane przez załogi z użyciem przedniej wyciągarki. Podczas poszczególnych etapów załogi mają do zaliczenia CP (punkty kontroli przejazdu) „pieczątki” oraz wytaśmowane odcinki specjalne na czas.
Trasa terenowa o zróżnicowanych przeszkodach, które mogą być pokonywane przez załogi z użyciem ręcznej wyciągarki typu TIRFOR / KIFOR. Podczas poszczególnych etapów załogi mają do zaliczenia CP (punkty kontroli przejazdu) „pieczątki” oraz wytaśmowane odcinki specjalne na czas.
Trasa terenowa o zróżnicowanych przeszkodach. Załogi muszą posiadać umiejętności pokonywania stromych podjazdów, zjazdów, trawersów, prób wodnych. Podczas poszczególnych etapów załogi pokonują wytaśmowane odcinki specjalne na czas.
Budowa pojazdu
Typ pojazdu: Pojazd seryjny
Układ napędowy: dowolna jednostka napędowa, dopuszczalny montaż nieseryjnych blokad mechanizmów różnicowych, mosty napędowe seryjne, dopuszczalny lift zawieszenia, auto nie może posiadać mostów portalowych (na zwolnicach).
Opony: średnica do 35cali, dopuszczalny rodzaj bieżnika: AT/ MT
Układ napędowy: dowolny silnik, auto nie może posiadać mostów portalowych (na zwolnicach). Dotyczy również aut w których tego typu mosty były montowane seryjnie.
Nadwozie: konstrukcja auta w formie niezmienionej od przodu do słupka B, wymagana wewnętrzna lub zewnętrzna klatka bezpieczeństwa lub ramoklatka. Dozwolona chłodnica przeniesiona na tył auta, wszystkie przeniesione elementy powinny być zabezpieczone zgodnie z regulaminem.
Wyciągarka: jedna elektryczna wyciągarka, zamontowana druga wyciągarka zostanie zaplombowane podczas badania technicznego,
Opony: średnica do 38,5 cala, niedopuszczalny bieżnik typu, „jodła” (tzw. opona rolnicza).
Układ napędowy: dowolna jednostka napędowa.
Nadwozie: dowolna konstrukcja, zalecana zewnętrzna klatka bezpieczeństwa lub ramoklatka.
Wyciągarka: bez wyciągarek, zamontowane zostaną zaplombowane podczas badania technicznego, zalecana ręczna wyciągarka typu TIRFOR / KIFOR + pas do drzewa.
Opony: średnica do 42 cali, dopuszczalny bieżnik typu, „jodła” (tzw. opona rolnicza).
SOFT
MEDIUM
MEDIUM+
HARD
Opis: Trasa terenowa o zróżnicowanych przeszkodach. Podczas poszczególnych etapów załogi mają do zaliczenia CP (punkty kontroli przejazdu) „pieczątki” oraz wytaśmowane odcinki specjalne na czas, prócz tego na zawodników również czekają trasy widokowe - Zapraszamy rodziny! Nie wszystkie przeszkody mogą być osiągalne. Możliwość zdobywania prób dla "wyższych" klas przy zdobywaniu normalnej punktacji klasy SOFT.
Typ pojazdu: Pojazd seryjny
Układ napędowy: dowolna jednostka napędowa, dopuszczalny montaż nieseryjnych blokad mechanizmów różnicowych, mosty napędowe seryjne, dopuszczalny lift zawieszenia, auto nie może posiadać mostów portalowych (na zwolnicach).
Opony: średnica do 35cali, dopuszczalny rodzaj bieżnika: AT/ MT
Układ napędowy: dowolny silnik, auto nie może posiadać mostów portalowych (na zwolnicach). Dotyczy również aut w których tego typu mosty były montowane seryjnie.
Nadwozie: konstrukcja auta w formie niezmienionej od przodu do słupka B, chłodnica zamontowana z przodu pojazdu, zalecana zewnętrzna klatka bezpieczeństwa lub ramoklatka.
Wyciągarka: jedna dowolna wyciągarka przed słupkiem A, zamontowana druga wyciągarka zostanie zaplombowane podczas badania technicznego,
Opony: średnica do 38,5 cala, niedopuszczalny bieżnik typu, „jodła” (tzw. opona rolnicza).
Układ napędowy: dowolna jednostka napędowa.
Nadwozie: dowolna konstrukcja, zalecana zewnętrzna klatka bezpieczeństwa lub ramoklatka.
Wyciągarka: bez wyciągarek, zamontowane zostaną zaplombowane podczas badania technicznego, zalecana ręczna wyciągarka typu TIRFOR / KIFOR + pas do drzewa.
Opony: średnica do 42 cala, dopuszczalny bieżnik typu, „jodła” (tzw. opona rolnicza).
Opis: Trasa terenowa o zróżnicowanych przeszkodach. Załogi muszą posiadać umiejętności pokonywania stromych podjazdów, zjazdów, trawersów, prób wodnych. Podczas poszczególnych etapów załogi pokonują wytaśmowane odcinki specjalne na czas.
Układ napędowy: dowolny silnik, dowolny układ napędowy.
Nadwozie: dowolna konstrukcja, obowiązkowa zewnętrzna klatka bezpieczeństwa lub ramoklatka.
Opony: średnica do 42 cali, dopuszczalny bieżnik typu, „jodła” (tzw. opona rolnicza).
Klasy EXTREME truck
TRUCKS SMALL
trucks big
trucks open
Opis
Trasa terenowa o zróżnicowanych przeszkodach. Załogi muszą posiadać umiejętności pokonywania stromych podjazdów, zjazdów, trawersów, prób wodnych. Podczas poszczególnych etapów załogi pokonują wytaśmowane odcinki specjalne na czas.
Minimalna ilość pojazdów do stworzenia klasy: 5
Trasa terenowa o zróżnicowanych przeszkodach. Załogi muszą posiadać umiejętności pokonywania stromych podjazdów, zjazdów, trawersów, prób wodnych. Podczas poszczególnych etapów załogi pokonują wytaśmowane odcinki specjalne na czas.
Minimalna ilość pojazdów do stworzenia klasy: 5
Klasa, która zostanie utworzona w przypadku, gdy klasy TRUCKS SMALL, TRUCKS BIG nie będą posiadały minimalnej liczby załóg.
Trasa terenowa o zróżnicowanych przeszkodach. Załogi muszą posiadać umiejętności pokonywania stromych podjazdów, zjazdów, trawersów, prób wodnych. Podczas poszczególnych etapów załogi pokonują wytaśmowane odcinki specjalne na czas.
Budowa pojazdu
Waga pojazdu: <7,5t
Układ napędowy: dowolny silnik, dowolny układ napędowy.
Nadwozie: dowolna konstrukcja, obowiązkowa zewnętrzna klatka bezpieczeństwa lub ramoklatka.
Opony: dopuszczalny bieżnik typu, „jodła” (tzw. opona rolnicza).
SOFT
MEDIUM
MEDIUM+
HARD
Opis: Trasa terenowa o zróżnicowanych przeszkodach. Podczas poszczególnych etapów załogi mają do zaliczenia CP (punkty kontroli przejazdu) „pieczątki” oraz wytaśmowane odcinki specjalne na czas, prócz tego na zawodników również czekają trasy widokowe - Zapraszamy rodziny! Nie wszystkie przeszkody mogą być osiągalne. Możliwość zdobywania prób dla "wyższych" klas przy zdobywaniu normalnej punktacji klasy SOFT.
Typ pojazdu: Pojazd seryjny
Układ napędowy: dowolna jednostka napędowa, dopuszczalny montaż nieseryjnych blokad mechanizmów różnicowych, mosty napędowe seryjne, dopuszczalny lift zawieszenia, auto nie może posiadać mostów portalowych (na zwolnicach).
Opony: średnica do 35cali, dopuszczalny rodzaj bieżnika: AT/ MT
Układ napędowy: dowolny silnik, auto nie może posiadać mostów portalowych (na zwolnicach). Dotyczy również aut w których tego typu mosty były montowane seryjnie.
Nadwozie: konstrukcja auta w formie niezmienionej od przodu do słupka B, chłodnica zamontowana z przodu pojazdu, zalecana zewnętrzna klatka bezpieczeństwa lub ramoklatka.
Wyciągarka: jedna dowolna wyciągarka przed słupkiem A, zamontowana druga wyciągarka zostanie zaplombowane podczas badania technicznego,
Opony: średnica do 38,5 cala, niedopuszczalny bieżnik typu, „jodła” (tzw. opona rolnicza).
Układ napędowy: dowolna jednostka napędowa.
Nadwozie: dowolna konstrukcja, zalecana zewnętrzna klatka bezpieczeństwa lub ramoklatka.
Wyciągarka: bez wyciągarek, zamontowane zostaną zaplombowane podczas badania technicznego, zalecana ręczna wyciągarka typu TIRFOR / KIFOR + pas do drzewa.
Opony: średnica do 42 cala, dopuszczalny bieżnik typu, „jodła” (tzw. opona rolnicza).
Opis: Trasa terenowa o zróżnicowanych przeszkodach. Załogi muszą posiadać umiejętności pokonywania stromych podjazdów, zjazdów, trawersów, prób wodnych. Podczas poszczególnych etapów załogi pokonują wytaśmowane odcinki specjalne na czas.
Układ napędowy: dowolny silnik, dowolny układ napędowy.
Nadwozie: dowolna konstrukcja, obowiązkowa zewnętrzna klatka bezpieczeństwa lub ramoklatka.
Opony: średnica do 42 cali, dopuszczalny bieżnik typu, „jodła” (tzw. opona rolnicza).
Klasy CROSS
HOBBY
AMATOR
pro
Opis
Zawodnicy nie muszą posiadać licencji.
Motocykle chłodzone powietrzem do pojemności 600cc - 2 zaworowe
Zawodnicy nie muszą posiadać licencji.
Motocykle do pojemności 600cc
Zawodnicy posiadający licencję c, b i a ORAZ ukończone 18 lat.
Motocykle do pojemności 600cc
SOFT
MEDIUM
MEDIUM+
HARD
Opis: Trasa terenowa o zróżnicowanych przeszkodach. Podczas poszczególnych etapów załogi mają do zaliczenia CP (punkty kontroli przejazdu) „pieczątki” oraz wytaśmowane odcinki specjalne na czas, prócz tego na zawodników również czekają trasy widokowe - Zapraszamy rodziny! Nie wszystkie przeszkody mogą być osiągalne. Możliwość zdobywania prób dla "wyższych" klas przy zdobywaniu normalnej punktacji klasy SOFT.
Typ pojazdu: Pojazd seryjny
Układ napędowy: dowolna jednostka napędowa, dopuszczalny montaż nieseryjnych blokad mechanizmów różnicowych, mosty napędowe seryjne, dopuszczalny lift zawieszenia, auto nie może posiadać mostów portalowych (na zwolnicach).
Opony: średnica do 35cali, dopuszczalny rodzaj bieżnika: AT/ MT
Układ napędowy: dowolny silnik, auto nie może posiadać mostów portalowych (na zwolnicach). Dotyczy również aut w których tego typu mosty były montowane seryjnie.
Nadwozie: konstrukcja auta w formie niezmienionej od przodu do słupka B, chłodnica zamontowana z przodu pojazdu, zalecana zewnętrzna klatka bezpieczeństwa lub ramoklatka.
Wyciągarka: jedna dowolna wyciągarka przed słupkiem A, zamontowana druga wyciągarka zostanie zaplombowane podczas badania technicznego,
Opony: średnica do 38,5 cala, niedopuszczalny bieżnik typu, „jodła” (tzw. opona rolnicza).
Układ napędowy: dowolna jednostka napędowa.
Nadwozie: dowolna konstrukcja, zalecana zewnętrzna klatka bezpieczeństwa lub ramoklatka.
Wyciągarka: bez wyciągarek, zamontowane zostaną zaplombowane podczas badania technicznego, zalecana ręczna wyciągarka typu TIRFOR / KIFOR + pas do drzewa.
Opony: średnica do 42 cala, dopuszczalny bieżnik typu, „jodła” (tzw. opona rolnicza).
Opis: Trasa terenowa o zróżnicowanych przeszkodach. Załogi muszą posiadać umiejętności pokonywania stromych podjazdów, zjazdów, trawersów, prób wodnych. Podczas poszczególnych etapów załogi pokonują wytaśmowane odcinki specjalne na czas.
Układ napędowy: dowolny silnik, dowolny układ napędowy.
Nadwozie: dowolna konstrukcja, obowiązkowa zewnętrzna klatka bezpieczeństwa lub ramoklatka.
Opony: średnica do 42 cali, dopuszczalny bieżnik typu, „jodła” (tzw. opona rolnicza).
Klasy QUAD, UTV
quad
Utv
Opis
Trasa terenowa o zróżnicowanych przeszkodach. Załogi muszą posiadać umiejętności pokonywania stromych podjazdów, zjazdów, trawersów, prób wodnych. Podczas poszczególnych etapów załogi pokonują wytaśmowane odcinki specjalne na czas.
Minimalna ilość pojazdów do stworzenia klasy: 5
Trasa terenowa o zróżnicowanych przeszkodach. Załogi muszą posiadać umiejętności pokonywania stromych podjazdów, zjazdów, trawersów, prób wodnych. Podczas poszczególnych etapów załogi pokonują wytaśmowane odcinki specjalne na czas.
Minimalna ilość pojazdów do stworzenia klasy: 5
Budowa pojazdu
Układ napędowy: dowolny silnik, dowolny układ napędowy.
Opony: dowolne opony z wyłączeniem opon z kolcami.
SOFT
MEDIUM
MEDIUM+
HARD
Opis: Trasa terenowa o zróżnicowanych przeszkodach. Podczas poszczególnych etapów załogi mają do zaliczenia CP (punkty kontroli przejazdu) „pieczątki” oraz wytaśmowane odcinki specjalne na czas, prócz tego na zawodników również czekają trasy widokowe - Zapraszamy rodziny! Nie wszystkie przeszkody mogą być osiągalne. Możliwość zdobywania prób dla "wyższych" klas przy zdobywaniu normalnej punktacji klasy SOFT.
Typ pojazdu: Pojazd seryjny
Układ napędowy: dowolna jednostka napędowa, dopuszczalny montaż nieseryjnych blokad mechanizmów różnicowych, mosty napędowe seryjne, dopuszczalny lift zawieszenia, auto nie może posiadać mostów portalowych (na zwolnicach).
Opony: średnica do 35cali, dopuszczalny rodzaj bieżnika: AT/ MT
Układ napędowy: dowolny silnik, auto nie może posiadać mostów portalowych (na zwolnicach). Dotyczy również aut w których tego typu mosty były montowane seryjnie.
Nadwozie: konstrukcja auta w formie niezmienionej od przodu do słupka B, chłodnica zamontowana z przodu pojazdu, zalecana zewnętrzna klatka bezpieczeństwa lub ramoklatka.
Wyciągarka: jedna dowolna wyciągarka przed słupkiem A, zamontowana druga wyciągarka zostanie zaplombowane podczas badania technicznego,
Opony: średnica do 38,5 cala, niedopuszczalny bieżnik typu, „jodła” (tzw. opona rolnicza).
Układ napędowy: dowolna jednostka napędowa.
Nadwozie: dowolna konstrukcja, zalecana zewnętrzna klatka bezpieczeństwa lub ramoklatka.
Wyciągarka: bez wyciągarek, zamontowane zostaną zaplombowane podczas badania technicznego, zalecana ręczna wyciągarka typu TIRFOR / KIFOR + pas do drzewa.
Opony: średnica do 42 cala, dopuszczalny bieżnik typu, „jodła” (tzw. opona rolnicza).
Opis: Trasa terenowa o zróżnicowanych przeszkodach. Załogi muszą posiadać umiejętności pokonywania stromych podjazdów, zjazdów, trawersów, prób wodnych. Podczas poszczególnych etapów załogi pokonują wytaśmowane odcinki specjalne na czas.
Układ napędowy: dowolny silnik, dowolny układ napędowy.
Nadwozie: dowolna konstrukcja, obowiązkowa zewnętrzna klatka bezpieczeństwa lub ramoklatka.
By ułatwić Wam rajdowe życie, przygotowaliśmy szereg usług dla uczestników:
Są to m.in.: - wynajem narzędzi (od narzędzi, po agregat lub spawarkę), - serwis mobilny, który dotrze we wskazane miejsce w celu dokonania naprawy unieruchamiającej pojazd, - "ciężki" sprzęt umożliwiający usunięcie zakleszczonego samochodu, - sklep z częściami - części do najpopularniejszych aut będą zlokalizowane na bazie rajdu, - sklep z akcesoriami - jeśli zapomnisz mat środowiskowych, szekli, pasów - wszystko będzie dostępne na miejscu
Pakiety fotograficzne
Po tak niesamowitym rajdzie każdy z Was chciałby mieć w swojej domowej kolekcji pamiątkę w postaci zdjęć z RFC'Poland.
Oferujemy uczestnikom indywidualne pakiety fotograficzne wykonane przez profesjonalnych fotografów sportowych.
NOCLEG
Dla członków rajdu RFC poniższe firmy przygotowały specjalne rabaty.