REJESTRACJA
  • Zawodnicy

RFC'Poland

Klasy

SOFT

MEDIUM

MEDIUM+

HARD

Opis

Trasa terenowa o zróżnicowanych przeszkodach. Podczas poszczególnych etapów załogi mają do zaliczenia CP (punkty kontroli przejazdu) „pieczątki” oraz wytaśmowane odcinki specjalne na czas, prócz tego na zawodników również czekają trasy widokowe - Zapraszamy rodziny!
Nie wszystkie przeszkody mogą być osiągalne.
Możliwość zdobywania prób dla "wyższych" klas przy zdobywaniu normalnej punktacji klasy SOFT.
Trasa terenowa o zróżnicowanych przeszkodach, które mogą być pokonywane przez załogi z użyciem przedniej wyciągarki. Podczas poszczególnych etapów załogi mają do zaliczenia CP (punkty kontroli przejazdu) „pieczątki” oraz wytaśmowane odcinki specjalne na czas.
Trasa terenowa o zróżnicowanych przeszkodach, które mogą być pokonywane przez załogi z użyciem ręcznej wyciągarki typu TIRFOR / KIFOR. Podczas poszczególnych etapów załogi mają do zaliczenia CP (punkty kontroli przejazdu) „pieczątki” oraz wytaśmowane odcinki specjalne na czas.
Trasa terenowa o zróżnicowanych przeszkodach. Załogi muszą posiadać umiejętności pokonywania stromych podjazdów, zjazdów, trawersów, prób wodnych. Podczas poszczególnych etapów załogi pokonują wytaśmowane odcinki specjalne na czas.

Budowa pojazdu

Typ pojazdu:
Pojazd seryjny

Układ napędowy:
dowolna jednostka napędowa,
dopuszczalny montaż nieseryjnych blokad mechanizmów różnicowych,
mosty napędowe seryjne,
dopuszczalny lift zawieszenia,
auto nie może posiadać mostów portalowych (na zwolnicach).

Nadwozie:
seryjne, zamknięte, niemodyfikowane

Wyciągarka:
Jedna dowolna wyciągarka

Zaczepy holownicze:
obowiązkowo: przód+tył pojazdu.

Napędzane osie:
2

Opony:
średnica do 35cali,
dopuszczalny rodzaj bieżnika: AT/ MT
Układ napędowy:
dowolny silnik,
auto nie może posiadać mostów portalowych (na zwolnicach). Dotyczy również aut w których tego typu mosty były montowane seryjnie.

Nadwozie:
konstrukcja auta w formie niezmienionej od przodu do słupka B, chłodnica zamontowana z przodu pojazdu, zalecana zewnętrzna klatka bezpieczeństwa lub ramoklatka

Wyciągarka:
jedna dowolna wyciągarka przed słupkiem A,
zamontowana druga wyciągarka zostanie zaplombowane podczas badania technicznego,

Zaczepy holownicze:
obowiązkowo: przód+tył pojazdu.

Napędzane osie:
2

Opony:
średnica do 38,5 cala,
niedopuszczalny bieżnik typu, „jodła” (tzw. opona rolnicza).
Układ napędowy:
dowolna jednostka napędowa.

Nadwozie:
dowolna konstrukcja,
zalecana zewnętrzna klatka bezpieczeństwa lub ramoklatka.

Wyciągarka:
bez wyciągarek,
zamontowane zostaną zaplombowane podczas badania technicznego,
zalecana ręczna wyciągarka typu TIRFOR / KIFOR + pas do drzewa.

Zaczepy holownicze:
obowiązkowo: przód+tył pojazdu.

Napędzane osie:
2

Opony:
średnica do 42 cala, dopuszczalny bieżnik typu, „jodła” (tzw. opona rolnicza).
 Układ napędowy:
dowolny silnik,
dowolny układ napędowy.

Nadwozie:
dowolna konstrukcja,
obowiązkowa zewnętrzna klatka bezpieczeństwa lub ramoklatka.

Wyciągarka:
dwie dowolne wyciągarki.

Zaczepy holownicze:
obowiązkowo: przód+tył pojazdu.

Napędzane osie:
2

Opony:
średnica do 42 cali,
dopuszczalny bieżnik typu, „jodła” (tzw. opona rolnicza).
SOFT
MEDIUM
MEDIUM+
HARD
Opis:
Trasa terenowa o zróżnicowanych przeszkodach. Podczas poszczególnych etapów załogi mają do zaliczenia CP (punkty kontroli przejazdu) „pieczątki” oraz wytaśmowane odcinki specjalne na czas, prócz tego na zawodników również czekają trasy widokowe - Zapraszamy rodziny!
Nie wszystkie przeszkody mogą być osiągalne.
Możliwość zdobywania prób dla "wyższych" klas przy zdobywaniu normalnej punktacji klasy SOFT.

Typ pojazdu:
Pojazd seryjny

Układ napędowy:
dowolna jednostka napędowa,
dopuszczalny montaż nieseryjnych blokad mechanizmów różnicowych,
mosty napędowe seryjne,
dopuszczalny lift zawieszenia,
auto nie może posiadać mostów portalowych (na zwolnicach).

Nadwozie:
seryjne, zamknięte, niemodyfikowane,

Wyciągarka:
Jedna dowolna wyciągarka

Zaczepy holownicze:
obowiązkowo: przód+tył pojazdu.

Napędzane osie:
2

Opony:
średnica do 35cali,
dopuszczalny rodzaj bieżnika: AT/ MT
Układ napędowy:
dowolny silnik,
auto nie może posiadać mostów portalowych (na zwolnicach). Dotyczy również aut w których tego typu mosty były montowane seryjnie.

Nadwozie:
konstrukcja auta w formie niezmienionej od przodu do słupka B, chłodnica zamontowana z przodu pojazdu, zalecana zewnętrzna klatka bezpieczeństwa lub ramoklatka.

Wyciągarka:
jedna dowolna wyciągarka przed słupkiem A,
zamontowana druga wyciągarka zostanie zaplombowane podczas badania technicznego,

Zaczepy holownicze:
obowiązkowo: przód+tył pojazdu.

Napędzane osie:
2

Opony:
średnica do 38,5 cala,
niedopuszczalny bieżnik typu, „jodła” (tzw. opona rolnicza).
Układ napędowy:
dowolna jednostka napędowa.

Nadwozie:
dowolna konstrukcja, zalecana zewnętrzna klatka bezpieczeństwa lub ramoklatka.

Wyciągarka:
bez wyciągarek,
zamontowane zostaną zaplombowane podczas badania technicznego,
zalecana ręczna wyciągarka typu TIRFOR / KIFOR + pas do drzewa.

Zaczepy holownicze:
obowiązkowo: przód+tył pojazdu.

Napędzane osie:
2

Opony:
średnica do 42 cala, dopuszczalny bieżnik typu, „jodła” (tzw. opona rolnicza).
Opis:
Trasa terenowa o zróżnicowanych przeszkodach. Załogi muszą posiadać umiejętności pokonywania stromych podjazdów, zjazdów, trawersów, prób wodnych. Podczas poszczególnych etapów załogi pokonują wytaśmowane odcinki specjalne na czas.

Układ napędowy:
dowolny silnik,
dowolny układ napędowy.

Nadwozie:
dowolna konstrukcja,
obowiązkowa zewnętrzna klatka bezpieczeństwa lub ramoklatka.

Wyciągarka:
dwie dowolne wyciągarki.

Zaczepy holownicze:
obowiązkowo: przód+tył pojazdu.

Napędzane osie:
2

Opony:
średnica do 42 cali,
dopuszczalny bieżnik typu, „jodła” (tzw. opona rolnicza).

Harmonogram

20.04
21.04
22.04
23.04
24.04
25.04
• 13.00 – Otwarcie placu RFC Poland
• 14.00 - 19.00 – Rejestracja załóg
• 16.00 - 20.00 – Odprawa techniczna
• 8.00 - 12.00 – Rejestracja załóg
• 8.00 – 14.00 Odprawa techniczna
• 14.00 - Odprawa załóg, losowanie zespołów na odcinki nocne(3 załogi –
1 zespół), losowanie miejsc startowych
• 15.00 – 19.00 - Prolog
• 16.00 – 20.00 – Poczęstunek oraz przygotowanie do odcinków nocnych
• 20.00 – Start odcinków nocnych
• 2.00 – Ostateczna godzina zdania kart z odcinków nocnych
• 8.00 – Śniadanie
• 8:30 – Czas protestowy (w formie elektronicznej)
• 9.30 – Zamieszczenie wyników z odcinków nocnych
• 10 .00 - Start odcinków dziennych
• 17.00 - Obiadokolacja
• 21.00 - Ostateczna godzina zdania kart z odcinków dziennych
• 21:01 – 7:59 – Okres serwisowy pojazdów
• 7:59 – Koniec okresu serwisowego
• 8.00 – Śniadanie
• 8:30 – Zamieszczenie wyników
• 9.00 – 19.00 Odcinki czasowe dzienne
• 17.00 - Obiadokolacja
• 21.00 Start Odcinka nocnego
• 3.00 – Ostateczna godzina zdania kart z odcinków nocnych
• 6:00 – 7:00 Śniadanie
• 8:00 – Start na odcinki dzienne
• 14:00 – Ostateczne zdanie kart
• 18.00 – Uroczyste rozdanie nagród
• 20.00 – Impreza integracyjna plenerowa RFC Poland
• 17.00 – Koniec

Regulamin rajdu

Po 10.04.2021r. z uwagi na koszty poniesione przez organizatora do przygotowania obsługi każdego uczestnika rajdu RFC POLAND, wszelkie płatności w przypadku anulowania uczestnictwa w rajdzie RFC POLAND nie będą zwracane.

Dodatkowe usługi

By ułatwić Wam rajdowe życie, przygotowaliśmy szereg usług dla uczestników:

Są to m.in.:
- wynajem narzędzi (od narzędzi, po agregat lub spawarkę),
- serwis mobilny, który dotrze we wskazane miejsce w celu dokonania naprawy unieruchamiającej pojazd,
- "ciężki" sprzęt umożliwiający usunięcie zakleszczonego samochodu,
- sklep z częściami - części do najpopularniejszych aut będą zlokalizowane na bazie rajdu,
- sklep z akcesoriami - jeśli zapomnisz mat środowiskowych, szekli, pasów - wszystko będzie dostępne na miejscu

Pakiety fotograficzne

Po tak niesamowitym rajdzie każdy z Was chciałby mieć w swojej domowej kolekcji pamiątkę w postaci zdjęć z RFC'Poland.

Oferujemy uczestnikom indywidualne pakiety fotograficzne wykonane przez profesjonalnych fotografów sportowych.

Wyświetlanie wszystkich wyników: 2

NOCLEG

Dla członków rajdu RFC poniższe firmy przygotowały specjalne rabaty. 
HOTEL SOWA**

Al. Grunwaldzka 49 , Elbląg

recepcja@hotelsowa.pl
Recepcja tel. 55 233 74 22
Willa Piękny Widok

ul. Bema 53 (wjazd od ul. Piechoty), Elbląg

Recepcja +48 785 775 815
hotel@willapieknywidok.pl
Hotel Młyn w Elblągu

ul. Kościuszki 132, Elbląg

tel. 55 235 04 70
tel. 506 654 908
info@hotelmlyn.com.pl

Sand Valley Golf Resort

Sand Valley St 23, Pasłęk

marcin.polec@sandvalley.pl
tel. +48 668 897 614.
Hotel Elbląg

Stary Rynek 54-59, Elbląg

marketing@hotelelblag.eu
Bolesław Lewiński
501 722 221
HOTEL & RESTAURACJA "GALEONA"

UL.KRÓTKA 5
82-300 ELBLĄG

biuro@galeona.pl
tel +48 552352288 ; +48 690511064
Hotel Pod Lwem

ul. Kowalska 10
82-300 Elbląg

tel. +48 55 641 31 00

NOCLEG

Dla członków rajdu RFC poniższe firmy przygotowały specjalne rabaty. 
HOTEL SOWA**

Al. Grunwaldzka 49 , Elbląg

recepcja@hotelsowa.pl
Recepcja tel. 55 233 74 22
Willa Piękny Widok

ul. Bema 53 (wjazd od ul. Piechoty), Elbląg

Recepcja +48 785 775 815
hotel@willapieknywidok.pl
Hotel Młyn w Elblągu

ul. Kościuszki 132, Elbląg

tel. 55 235 04 70
tel. 506 654 908
info@hotelmlyn.com.pl

Sand Valley Golf Resort

Sand Valley St 23, Pasłęk

marcin.polec@sandvalley.pl
tel. +48 668 897 614.
Hotel Elbląg

Stary Rynek 54-59, Elbląg

marketing@hotelelblag.eu
Bolesław Lewiński
501 722 221
HOTEL & RESTAURACJA "GALEONA"

UL.KRÓTKA 5
82-300 ELBLĄG

biuro@galeona.pl
tel +48 552352288 ; +48 690511064
Hotel Pod Lwem

ul. Kowalska 10
82-300 Elbląg

tel. +48 55 641 31 00

główni Sponsorzy 

główny Partner

patronat honorowy

Sponsorzy

Sponsorzy ODCINKÓW SPECJALNYCH

Współpraca medialna

partnerzy

Facebook
YouTube
Instagram
pl_PL